Grupa Orbis przejdzie rebranding
Grupa Orbis przejdzie rebranding
Francuski holding konsekwentnie kontynuuje proces ujednolicania nazw należących do niej hoteli. Accor obecnie skupia wokół siebie takie marki jak: Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Ibis Budget i Ibis Styles, a także pod polską marką Orbis Hotel.

W myśl tej idei warszawska Victoria otrzymała przedrostek Sofitel, a Forum zostało Novotel Warszawa Centrum. Teraz, ostatnie 4 obiekty, działające pod sztandarem marki Orbis w Polsce przejdą rebranding w ciągu najbliższych 2 do 3 lat.

Mimo że Francuski Accor prowadzi markę Orbis już od 13 lat, to była kwestia formalności, żeby zmienić nazwy. Obiekty firmy pozostaną jednak widoczne na giełdzie pod dotychczasową nazwą.

Decyzję o zmianie nazwy marki Ireneusz Węgłowski, wiceprezes Orbisu tłumaczy faktem, że znaczna część klientów to goście z zagranicy, którzy dobrze zaznajomieni są z szyldami grupy Accor, natomiast marka Orbis, jako działająca jedynie lokalnie - w Polsce, może nie budzić skojarzeń ze standardami Accoru. - Tego wymaga sytuacja rynkowa – podsumowuje.

Dla stałych klientów hoteli Orbis, przyzwyczajonych do loga i marki spółki, której historia sięga lat 20. XX wieku francuska spółka przygotowała niespodziankę. Do końca 2014 r. zamierza bowiem wydać 100 mln złotych na modernizację hoteli, głównie w Warszawie.


INFORMACJA PRASOWA