Górskie Resorty - nowa siedziba w Warszawie i plany na przyszłość

Górskie Resorty - nowa siedziba w Warszawie i plany na przyszłość

Na początku lipca oficjalnie została otwarta centrala Górskich Resortów. Nowa siedziba znajdująca się w stolicy to symboliczne zakończenie procesów reorganizacyjnych grupy. Nowym Dyrektorem Generalnym został Jakub Bączykowski.

Górskie Resorty to grupa składająca się z 7 obiektów usytuowanych w różnych miejscowościach wypoczynkowych w polskich górach. Są to nowoczesne hotele i apartamentowce: Osada Śnieżka, Green Mountain Hotel*****, Blue Mountain, a także Green Apartments. Na wrzesień tego roku zaplanowano także otwarcie Platinum Apartments oraz Platinum Mountain Resort & SPA. W 2020 r. Spółka planuje otwarcie siódmego obiektu Crystal Mountain Resort. 


Celem przyświecającym Górskim Resortom było połączenie wszystkich obiektów pod wspólnym szyldem, przy jednoczesnym zachowaniu odmiennego charakteru każdego z nich. Takie rozwiązanie umożliwia wymianę doświadczeń pomiędzy hotelami, usprawnienie procesów i centralizację w obliczu rozrastającej się konkurencji na rynku turystycznym. W Polsce z roku na rok przybywa coraz więcej turystów, także zagranicznych, a co za tym idzie - zwiększa się zapotrzebowanie na obiekty z zapleczem noclegowym. Górskie Resorty postanowiły połączyć siły, kierując się zasadą, że od rywalizacji lepsza jest współpraca. Dzięki temu grupa wkracza na nowe tory, uruchomiła autorską platformę sprzedażową www.gorskie-resorty.pl, a w planach ma kolejne długofalowe działania. 

Nowym Dyrektorem Generalnym Górskich Resortów jest Jakub Bączykowski. Działa on w nowej siedzibie, która znajduje się w Warszawie przy ul. Widok 8. Jakub Bączykowski z branżą jest już związany od 15 lat, wcześniej pracował dla marek takich jak Starwood, Booking.com czy Groupon. 


Misja Górskich Resortów koncentruje się wokół połączenia komfortowego wypoczynku dla wielbicieli relaksu w górach z łatwym dostępem do regionalnych atrakcji, których w Karkonoszach nie brakuje. Hasło przewodnie grupy brzmi "Więcej niż hotele". 

INFORMACJA PRASOWA