Porównaj obiekty

Brak obiektów w porównaniu

Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i dodaj obiekt do porównania.

Grupowe zapytanie

Brak obiektów do grupowego zapytania

Nowość! Kliknij ikonę salebiznesowe.pl i wyślij jedno zapytanie do kilku obiektów.

 

Centrum Promocji Kadr | Konstancin-Jeziorna | Konferencje

Typ obiektu: obiekt konferencyjny

Adres:
Głowackiego 3/5
05-510 Konstancin-Jeziorna
mazowieckie

Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność Przejdź na stronę www
drukuj

Opis

Centrum Promocji Kadr to centrum szkoleniowo - konferencyjne położone w miejscowości uzdrowiskowej, blisko Warszawy. Obejmuje 4,5ha malowniczego parkowego terenu, budynek hotelowo-konferencyjny, stylową willę (idealną na biznesowo-towarzyskie spotkania), halę sportową, zaplecze rekreacyjne, korty tenisowe. Posiadamy klimatyzowane sale wykładowe, 120 miejsc noclegowych, zaplecze gastronomiczne, wyśmienitą kuchnie. Bogata baza ośrodka, dogodne położenie, profesjonalna obsługa to niewątpliwie atuty w wyborze obiektu na zorganizowanie szkoleń, konferencji, spotkań integracyjnych, imprez okolicznościowych, bankietów, pikników, grilla, aktywnego wypoczynku i innych atrakcji.

Pałacyk:
Naszą dumą jest stylowy Pałacyk, w którym przygotowujemy ekskluzywne spotkania biznesowe, kameralne narady, bankiety, wyjątkowe i niepowtarzalne uroczystości dla maximum 80 osób oraz wykorzystując urokliwy teren w bezpośredniej bliskości Pałacyku nawet dla 150 osób.

Sale konferencyjne - Centrum Promocji Kadr

Do Państwa dyspozycji oddajemy 12 sal konferencyjnych mogących pomieścić od 12 do 200 osób.

Sale konferencyjne:
• Sala nr 1 do 30 osób - parter. Powierzchnia - 60 m2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 100 do 30 osób - I piętro. Powierzchnia - 60 m2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 217 do 15 osób - II piętro. Powierzchnia - 30 m2. Wymiary sali - 6 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 220 do 15 osób - II piętro. Powierzchnia - 30 m2. Wymiary sali 6 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 300 do 30 osób - III piętro. Powierzchnia - 66 m. Wymiary sali - 12,7 m x 5,2 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 6 do 150 osób - poziom -1. Powierzchnia - 170 m2. Wymiary sali - 13 m x 11,7 m + wnęka - 7,5 m x 2,5 m. Wysokość - 2,8 m. Sala wyposażona jest w nagłośnienie.
• Sala nr 7 do 30 osób - poziom -1. Powierzchnia - 66 m2. Wymiary sali - 11,6 m x 5,7 m. Wysokość - 3 m.
• Sala nr 8 do 30 osób - poziom -1. Powierzchnia - 66 m2. Wymiary sali - 11,6 m x 5,7 m. Wysokość - 3 m.
• Sala Klubowa do 30 osób - poziom - 1. Powierzchnia - 60 m 2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala (aula) nr 5 do 60 osób - parter. Powierzchnia -86 m2. Wymiary sali - 12 m x 7,2 m. Wysokość - 3,2 m. Sala wyposażona jest w nagłośnienie.
• Sala do 350 osób - pawilon hotelowy. Powierzchnia - 504 m2. Wymiary sali - 28 m x 18 m. Wysokość - 9,5 m.
• Sala nr 4 do 12 osób - parter Powierzchnia - 17, 40 m2. Wymiary sali - 4,70 m x 3,70 m. Wysokość - 2,80 m.

Wszystkie sale wyposażone są w sprzęt konferencyjny i audiowizualny:
• Zestaw TV-video,
• Flipcharty,
• Ekran,
• Rzutnik pisma,
• Na życzenie rzutnik multimedialny.
Liczba miejsc w ustawieniu

Teatr

Podkowa

Szkoła
Sala nr 1 Sala nr 1
40 30 30
Sala nr 5 Sala nr 5
65 --- 65
Sala nr 6 Sala nr 6
200 150 150
Sala nr 7 Sala nr 7
40 30 30
Sala nr 8 Sala nr 8
40 30 30
Sala nr 100 Sala nr 100
40 30 30
Sala nr 217 Sala nr 217
20 15 15
Sala nr 220 Sala nr 220
20 15 15
Sala nr 300 Sala nr 300
40 30 30
Sala Klubowa Sala Klubowa
30 30 40
brak zdjęcia Sala Willa
40 30 30

Sale bankietowe - Centrum Promocji Kadr

Organizujemy przyjęcia rodzinne i okolicznościowe. Posiłki podajemy w sali restauracyjnej, w formie urozmaiconego bufetu szwedzkiego, oraz posiłki serwowane. Ponadto dysponujemy trzema salami bankietowymi dla 16, 30 i 70 osób.

Od kilku lat naszą specjalnością jest organizacja przyjęć weselnych, uroczystości komunijnych, chrzcin i jubileuszy rodzinnych.

Nasze usługi świadczymy z dbałością o szczegóły, a miła obsługa zapewnia doskonałą atmosferę podczas przyjęcia i nienaganny serwis.
Proponowane przez nas menu to przede wszystkim tradycyjne polskie dania ale również inne, uwzględniające wszelkie Państwa sugestie i życzenia.

Przestronna, klimatyzowana sala może gościć w swych progach do 120 osób, a mniejsze i bardziej kameralne spotkania mogą odbywać się w sali bankietowej oraz miejscu szczególnie urokliwym- stylowym Pałacyku otoczonym pięknym, parkowym terenem. W pobliżu sali restauracyjnej znajduje się teren ogrodowy, gdzie w okresie od wiosny do jesieni możemy przygotować wyśmienite dania z grilla. Zamknięty, chroniony teren wraz ze strzeżonym parkingiem zapewnia Państwu bezpieczeństwo i spokój podczas zabawy.

Służymy pomocą w wyborze zespołu muzycznego lub DJ, fotografa, kamerzysty, w projekcie i realizacji wymarzonych dekoracji kwiatowych lub innych, a także transporcie Gości.

Cena za przyjęcie weselne i inne uroczystości obejmuje kompletne menu (z wyłączeniem alkoholi), obsługę kelnerską, wynajem sali, bezpłatny parking. Dla Młodej Pary hotel przygotował prezenty w postaci Apartamentu dla Nowożeńców, dekoracyjnego chleba na powitanie oraz lampki szampana dla Gości. Dla wszystkich Gości weselnych oferujemy pokoje z 50% rabatem.

W naszej działalności stawiamy zawsze i przede wszystkim na wysoką jakość i profesjonalizm, które mają na celu spełnienie Państwa oczekiwań estetycznych i zadowolić najwybredniejsze gusta smakowe.

Serdecznie zapraszamy do organizowania tych wyjątkowych uroczystości w naszym Centrum.
Liczba miejscw ustawieniu

Teatr

Podkowa

Bankiet
Sala Restauracyjna
150 150 200
Sala Bankietowa Duża
30 25 30
Sala Bankietowa Mała
16 16 ---
Sala Willa
70 30 100
Pub
70 30 100

Pokoje - Centrum Promocji Kadr

Pokoje hotelowe:
Dysponujemy 120 miejscami w pokojach 1, 2 i 3 osobowych oraz apartamentach. Wszystkie pokoje wyposażone są w łazienki, telewizję kablową, telefon i bezprzewodowy dostęp do internetu.
Usługi dodatkowe
Dysponujemy pięknym, rozległym na 4,5 ha terenem o charakterze parkowo-rekreacyjnym, ze starannie przygotowaną infrastrukturą organizacyjno-techniczną, która umożliwia profesjonalną realizację programów różnorodnych imprez plenerowych.

Na Państwa życzenie zorganizujemy:
• Tematyczne pikniki,
• Wyśmienite grille,
• Biesiady przy ognisku z pieczeniem prosiaka lub barana,
• Spotkania integracyjne i motywacyjne,
• Warsztaty artystyczne,
• Gry i zawody sportowe.

Mamy za sobą piętnastoletnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, wiemy jak trudne jest zdobycie Państwa zaufania i jak ważna jest wytężona praca aby je utrzymać. Nie obawiamy się trudu i wysiłku jaki jest wymagany od nas aby Państwa usatysfakcjonować. Jesteśmy po to, aby dbać o Państwa sukces.

Cisza, spokój i doskonałe położenie oraz różnorodna infrastruktura Centrum - to niezaprzeczalne atuty, które sprawiają, że na przestrzeni tych lat byliśmy organizatorami prestiżowych konferencji, szkoleń i spotkań plenerowych o charakterze krajowym i międzynarodowym.

W ramach naszej oferty zapewniamy Państwu:
• Doskonałe i urozmaicone jedzenie (od 80 PLN/os. +7% VAT; w zależności od czasu trwania imprezy i wybranego rodzaju menu).
• Zaplecze rekreacyjno-sportowe ( 4 korty tenisowe, mini golf, kręgle, tenis stołowy, boiska do piłki siatkowej, plażowej, piłki nożnej, badminton, dart, bocce, boule).
• Namioty grillowe i letnie ogródki, dzięki którym bez obawy o pogodę zapewnimy obsługę każdego klienta.
• Zawody sportowe i sprawnościowe prowadzone przez znanych i doświadczonych instruktorów.
• Różnorodne atrakcje dla dzieci i młodzieży organizowane przez wyspecjalizowane firmy, na stałe z nami współpracujące
• Realizujemy wszelkiego rodzaju imprezy w pełnym zakresie - występy artystów zagranicznych i krajowych –we współpracy ze sprawdzonymi i wiarygodnymi partnerami.
• Dysponujemy nowoczesnym zapleczem technicznym niezbędnym przy realizacji projektów artystycznych (estrady, nagłośnienie, oświetlenie, lasery, pirotechnika, niekonwencjonalne rozwiązania).

Na Państwa życzenie wymyślimy, zaplanujemy i zrealizujemy każdego rodzaju wydarzenie. Proszę dać nam szansę myślenia o nas jako o wyjątkowym miejscu dla wyjątkowych gości.

Istnieje również możliwość biesiadowania na łonie natury dzięki odpowiedniej infrastrukturze technicznej, potrzebnej do kompleksowej organizacji dużych imprez plenerowych (do 700 osób) pikników i festynów.
Komentarze

Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!

Dodaj komentarz
Ocena*:
Centrum Promocji Kadr | Konstancin-Jeziorna
Typ obiektu: obiekt konferencyjny
Obiekt w liczbach
Największa sala konferencyjna
Największa sala
konferencyjna
200

Największa sala bankietowa
Największa sala
bankietowa
200

Maksymalna liczba uczestników
Maksymalna
liczba uczestników
200

Największa liczba miejsc noclegowych
Liczba
miejsc noclegowych
120

Całkowita powierzchnia konferencyjna w m2
Całkowita powierzchnia
konferencyjna w m2
---

Dodatkowe udogodnienia
Komentarze

Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!

Dodaj komentarz
Ocena*:
Sprawdź dostępność
Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do obiektu. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe
DANE OSOBOWE:
Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:
liczba uczestnikow:
liczba pokoi:
INFORMACJE DODATKOWE:
Partnerzy

Formularz zapytania grupowego

Twoje zapytanie zostanie wysłane bezpośrednio do zaznaczonych obiektów konferencyjnych. Średni czas odpowiedzi wynosi do 24h.
* - pola obowiązkowe

DANE OSOBOWE:

Data Wydarzenia, czas trwania, liczba sal:

liczba uczestnikow:

liczba pokoi:

INFORMACJE DODATKOWE:

Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]