Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]
Centrum Promocji Kadr | Konstancin-Jeziorna | Konferencje
Typ obiektu:
obiekt konferencyjny
Lokalizacja:
Sale konferencyjne Konstancin-Jeziorna
Adres:
Głowackiego 3/5
05-510 Konstancin-Jeziorna
mazowieckie
Wyświetl numer
Wyświetl e-mail
Sprawdź dostępność
Przejdź na stronę www
Opis
Centrum Promocji Kadr to centrum szkoleniowo - konferencyjne położone w miejscowości uzdrowiskowej, blisko Warszawy. Obejmuje 4,5ha malowniczego parkowego terenu, budynek hotelowo-konferencyjny, stylową willę (idealną na biznesowo-towarzyskie spotkania), halę sportową, zaplecze rekreacyjne, korty tenisowe. Posiadamy klimatyzowane sale wykładowe, 120 miejsc noclegowych, zaplecze gastronomiczne, wyśmienitą kuchnie. Bogata baza ośrodka, dogodne położenie, profesjonalna obsługa to niewątpliwie atuty w wyborze obiektu na zorganizowanie szkoleń, konferencji, spotkań integracyjnych, imprez okolicznościowych, bankietów, pikników, grilla, aktywnego wypoczynku i innych atrakcji.
Pałacyk:
Naszą dumą jest stylowy Pałacyk, w którym przygotowujemy ekskluzywne spotkania biznesowe, kameralne narady, bankiety, wyjątkowe i niepowtarzalne uroczystości dla maximum 80 osób oraz wykorzystując urokliwy teren w bezpośredniej bliskości Pałacyku nawet dla 150 osób.
Pałacyk:
Naszą dumą jest stylowy Pałacyk, w którym przygotowujemy ekskluzywne spotkania biznesowe, kameralne narady, bankiety, wyjątkowe i niepowtarzalne uroczystości dla maximum 80 osób oraz wykorzystując urokliwy teren w bezpośredniej bliskości Pałacyku nawet dla 150 osób.
Sale konferencyjne - Centrum Promocji Kadr
Do Państwa dyspozycji oddajemy 12 sal konferencyjnych mogących pomieścić od 12 do 200 osób.
Sale konferencyjne:
• Sala nr 1 do 30 osób - parter. Powierzchnia - 60 m2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 100 do 30 osób - I piętro. Powierzchnia - 60 m2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 217 do 15 osób - II piętro. Powierzchnia - 30 m2. Wymiary sali - 6 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 220 do 15 osób - II piętro. Powierzchnia - 30 m2. Wymiary sali 6 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 300 do 30 osób - III piętro. Powierzchnia - 66 m. Wymiary sali - 12,7 m x 5,2 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 6 do 150 osób - poziom -1. Powierzchnia - 170 m2. Wymiary sali - 13 m x 11,7 m + wnęka - 7,5 m x 2,5 m. Wysokość - 2,8 m. Sala wyposażona jest w nagłośnienie.
• Sala nr 7 do 30 osób - poziom -1. Powierzchnia - 66 m2. Wymiary sali - 11,6 m x 5,7 m. Wysokość - 3 m.
• Sala nr 8 do 30 osób - poziom -1. Powierzchnia - 66 m2. Wymiary sali - 11,6 m x 5,7 m. Wysokość - 3 m.
• Sala Klubowa do 30 osób - poziom - 1. Powierzchnia - 60 m 2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala (aula) nr 5 do 60 osób - parter. Powierzchnia -86 m2. Wymiary sali - 12 m x 7,2 m. Wysokość - 3,2 m. Sala wyposażona jest w nagłośnienie.
• Sala do 350 osób - pawilon hotelowy. Powierzchnia - 504 m2. Wymiary sali - 28 m x 18 m. Wysokość - 9,5 m.
• Sala nr 4 do 12 osób - parter Powierzchnia - 17, 40 m2. Wymiary sali - 4,70 m x 3,70 m. Wysokość - 2,80 m.
Wszystkie sale wyposażone są w sprzęt konferencyjny i audiowizualny:
• Zestaw TV-video,
• Flipcharty,
• Ekran,
• Rzutnik pisma,
• Na życzenie rzutnik multimedialny.
Sale konferencyjne:
• Sala nr 1 do 30 osób - parter. Powierzchnia - 60 m2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 100 do 30 osób - I piętro. Powierzchnia - 60 m2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 217 do 15 osób - II piętro. Powierzchnia - 30 m2. Wymiary sali - 6 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 220 do 15 osób - II piętro. Powierzchnia - 30 m2. Wymiary sali 6 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 300 do 30 osób - III piętro. Powierzchnia - 66 m. Wymiary sali - 12,7 m x 5,2 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala nr 6 do 150 osób - poziom -1. Powierzchnia - 170 m2. Wymiary sali - 13 m x 11,7 m + wnęka - 7,5 m x 2,5 m. Wysokość - 2,8 m. Sala wyposażona jest w nagłośnienie.
• Sala nr 7 do 30 osób - poziom -1. Powierzchnia - 66 m2. Wymiary sali - 11,6 m x 5,7 m. Wysokość - 3 m.
• Sala nr 8 do 30 osób - poziom -1. Powierzchnia - 66 m2. Wymiary sali - 11,6 m x 5,7 m. Wysokość - 3 m.
• Sala Klubowa do 30 osób - poziom - 1. Powierzchnia - 60 m 2. Wymiary sali - 12 m x 5 m. Wysokość - 2,9 m.
• Sala (aula) nr 5 do 60 osób - parter. Powierzchnia -86 m2. Wymiary sali - 12 m x 7,2 m. Wysokość - 3,2 m. Sala wyposażona jest w nagłośnienie.
• Sala do 350 osób - pawilon hotelowy. Powierzchnia - 504 m2. Wymiary sali - 28 m x 18 m. Wysokość - 9,5 m.
• Sala nr 4 do 12 osób - parter Powierzchnia - 17, 40 m2. Wymiary sali - 4,70 m x 3,70 m. Wysokość - 2,80 m.
Wszystkie sale wyposażone są w sprzęt konferencyjny i audiowizualny:
• Zestaw TV-video,
• Flipcharty,
• Ekran,
• Rzutnik pisma,
• Na życzenie rzutnik multimedialny.
Sale bankietowe - Centrum Promocji Kadr
Organizujemy przyjęcia rodzinne i okolicznościowe. Posiłki podajemy w sali restauracyjnej, w formie urozmaiconego bufetu szwedzkiego, oraz posiłki serwowane. Ponadto dysponujemy trzema salami bankietowymi dla 16, 30 i 70 osób.
Od kilku lat naszą specjalnością jest organizacja przyjęć weselnych, uroczystości komunijnych, chrzcin i jubileuszy rodzinnych.
Nasze usługi świadczymy z dbałością o szczegóły, a miła obsługa zapewnia doskonałą atmosferę podczas przyjęcia i nienaganny serwis.
Proponowane przez nas menu to przede wszystkim tradycyjne polskie dania ale również inne, uwzględniające wszelkie Państwa sugestie i życzenia.
Przestronna, klimatyzowana sala może gościć w swych progach do 120 osób, a mniejsze i bardziej kameralne spotkania mogą odbywać się w sali bankietowej oraz miejscu szczególnie urokliwym- stylowym Pałacyku otoczonym pięknym, parkowym terenem. W pobliżu sali restauracyjnej znajduje się teren ogrodowy, gdzie w okresie od wiosny do jesieni możemy przygotować wyśmienite dania z grilla. Zamknięty, chroniony teren wraz ze strzeżonym parkingiem zapewnia Państwu bezpieczeństwo i spokój podczas zabawy.
Służymy pomocą w wyborze zespołu muzycznego lub DJ, fotografa, kamerzysty, w projekcie i realizacji wymarzonych dekoracji kwiatowych lub innych, a także transporcie Gości.
Cena za przyjęcie weselne i inne uroczystości obejmuje kompletne menu (z wyłączeniem alkoholi), obsługę kelnerską, wynajem sali, bezpłatny parking. Dla Młodej Pary hotel przygotował prezenty w postaci Apartamentu dla Nowożeńców, dekoracyjnego chleba na powitanie oraz lampki szampana dla Gości. Dla wszystkich Gości weselnych oferujemy pokoje z 50% rabatem.
W naszej działalności stawiamy zawsze i przede wszystkim na wysoką jakość i profesjonalizm, które mają na celu spełnienie Państwa oczekiwań estetycznych i zadowolić najwybredniejsze gusta smakowe.
Serdecznie zapraszamy do organizowania tych wyjątkowych uroczystości w naszym Centrum.
Od kilku lat naszą specjalnością jest organizacja przyjęć weselnych, uroczystości komunijnych, chrzcin i jubileuszy rodzinnych.
Nasze usługi świadczymy z dbałością o szczegóły, a miła obsługa zapewnia doskonałą atmosferę podczas przyjęcia i nienaganny serwis.
Proponowane przez nas menu to przede wszystkim tradycyjne polskie dania ale również inne, uwzględniające wszelkie Państwa sugestie i życzenia.
Przestronna, klimatyzowana sala może gościć w swych progach do 120 osób, a mniejsze i bardziej kameralne spotkania mogą odbywać się w sali bankietowej oraz miejscu szczególnie urokliwym- stylowym Pałacyku otoczonym pięknym, parkowym terenem. W pobliżu sali restauracyjnej znajduje się teren ogrodowy, gdzie w okresie od wiosny do jesieni możemy przygotować wyśmienite dania z grilla. Zamknięty, chroniony teren wraz ze strzeżonym parkingiem zapewnia Państwu bezpieczeństwo i spokój podczas zabawy.
Służymy pomocą w wyborze zespołu muzycznego lub DJ, fotografa, kamerzysty, w projekcie i realizacji wymarzonych dekoracji kwiatowych lub innych, a także transporcie Gości.
Cena za przyjęcie weselne i inne uroczystości obejmuje kompletne menu (z wyłączeniem alkoholi), obsługę kelnerską, wynajem sali, bezpłatny parking. Dla Młodej Pary hotel przygotował prezenty w postaci Apartamentu dla Nowożeńców, dekoracyjnego chleba na powitanie oraz lampki szampana dla Gości. Dla wszystkich Gości weselnych oferujemy pokoje z 50% rabatem.
W naszej działalności stawiamy zawsze i przede wszystkim na wysoką jakość i profesjonalizm, które mają na celu spełnienie Państwa oczekiwań estetycznych i zadowolić najwybredniejsze gusta smakowe.
Serdecznie zapraszamy do organizowania tych wyjątkowych uroczystości w naszym Centrum.
Usługi dodatkowe
Dysponujemy pięknym, rozległym na 4,5 ha terenem o charakterze parkowo-rekreacyjnym, ze starannie przygotowaną infrastrukturą organizacyjno-techniczną, która umożliwia profesjonalną realizację programów różnorodnych imprez plenerowych.
Na Państwa życzenie zorganizujemy:
• Tematyczne pikniki,
• Wyśmienite grille,
• Biesiady przy ognisku z pieczeniem prosiaka lub barana,
• Spotkania integracyjne i motywacyjne,
• Warsztaty artystyczne,
• Gry i zawody sportowe.
Mamy za sobą piętnastoletnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, wiemy jak trudne jest zdobycie Państwa zaufania i jak ważna jest wytężona praca aby je utrzymać. Nie obawiamy się trudu i wysiłku jaki jest wymagany od nas aby Państwa usatysfakcjonować. Jesteśmy po to, aby dbać o Państwa sukces.
Cisza, spokój i doskonałe położenie oraz różnorodna infrastruktura Centrum - to niezaprzeczalne atuty, które sprawiają, że na przestrzeni tych lat byliśmy organizatorami prestiżowych konferencji, szkoleń i spotkań plenerowych o charakterze krajowym i międzynarodowym.
W ramach naszej oferty zapewniamy Państwu:
• Doskonałe i urozmaicone jedzenie (od 80 PLN/os. +7% VAT; w zależności od czasu trwania imprezy i wybranego rodzaju menu).
• Zaplecze rekreacyjno-sportowe ( 4 korty tenisowe, mini golf, kręgle, tenis stołowy, boiska do piłki siatkowej, plażowej, piłki nożnej, badminton, dart, bocce, boule).
• Namioty grillowe i letnie ogródki, dzięki którym bez obawy o pogodę zapewnimy obsługę każdego klienta.
• Zawody sportowe i sprawnościowe prowadzone przez znanych i doświadczonych instruktorów.
• Różnorodne atrakcje dla dzieci i młodzieży organizowane przez wyspecjalizowane firmy, na stałe z nami współpracujące
• Realizujemy wszelkiego rodzaju imprezy w pełnym zakresie - występy artystów zagranicznych i krajowych –we współpracy ze sprawdzonymi i wiarygodnymi partnerami.
• Dysponujemy nowoczesnym zapleczem technicznym niezbędnym przy realizacji projektów artystycznych (estrady, nagłośnienie, oświetlenie, lasery, pirotechnika, niekonwencjonalne rozwiązania).
Na Państwa życzenie wymyślimy, zaplanujemy i zrealizujemy każdego rodzaju wydarzenie. Proszę dać nam szansę myślenia o nas jako o wyjątkowym miejscu dla wyjątkowych gości.
Istnieje również możliwość biesiadowania na łonie natury dzięki odpowiedniej infrastrukturze technicznej, potrzebnej do kompleksowej organizacji dużych imprez plenerowych (do 700 osób) pikników i festynów.
Na Państwa życzenie zorganizujemy:
• Tematyczne pikniki,
• Wyśmienite grille,
• Biesiady przy ognisku z pieczeniem prosiaka lub barana,
• Spotkania integracyjne i motywacyjne,
• Warsztaty artystyczne,
• Gry i zawody sportowe.
Mamy za sobą piętnastoletnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym, wiemy jak trudne jest zdobycie Państwa zaufania i jak ważna jest wytężona praca aby je utrzymać. Nie obawiamy się trudu i wysiłku jaki jest wymagany od nas aby Państwa usatysfakcjonować. Jesteśmy po to, aby dbać o Państwa sukces.
Cisza, spokój i doskonałe położenie oraz różnorodna infrastruktura Centrum - to niezaprzeczalne atuty, które sprawiają, że na przestrzeni tych lat byliśmy organizatorami prestiżowych konferencji, szkoleń i spotkań plenerowych o charakterze krajowym i międzynarodowym.
W ramach naszej oferty zapewniamy Państwu:
• Doskonałe i urozmaicone jedzenie (od 80 PLN/os. +7% VAT; w zależności od czasu trwania imprezy i wybranego rodzaju menu).
• Zaplecze rekreacyjno-sportowe ( 4 korty tenisowe, mini golf, kręgle, tenis stołowy, boiska do piłki siatkowej, plażowej, piłki nożnej, badminton, dart, bocce, boule).
• Namioty grillowe i letnie ogródki, dzięki którym bez obawy o pogodę zapewnimy obsługę każdego klienta.
• Zawody sportowe i sprawnościowe prowadzone przez znanych i doświadczonych instruktorów.
• Różnorodne atrakcje dla dzieci i młodzieży organizowane przez wyspecjalizowane firmy, na stałe z nami współpracujące
• Realizujemy wszelkiego rodzaju imprezy w pełnym zakresie - występy artystów zagranicznych i krajowych –we współpracy ze sprawdzonymi i wiarygodnymi partnerami.
• Dysponujemy nowoczesnym zapleczem technicznym niezbędnym przy realizacji projektów artystycznych (estrady, nagłośnienie, oświetlenie, lasery, pirotechnika, niekonwencjonalne rozwiązania).
Na Państwa życzenie wymyślimy, zaplanujemy i zrealizujemy każdego rodzaju wydarzenie. Proszę dać nam szansę myślenia o nas jako o wyjątkowym miejscu dla wyjątkowych gości.
Istnieje również możliwość biesiadowania na łonie natury dzięki odpowiedniej infrastrukturze technicznej, potrzebnej do kompleksowej organizacji dużych imprez plenerowych (do 700 osób) pikników i festynów.
Komentarze
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz
Centrum Promocji Kadr | Konstancin-Jeziorna
Typ obiektu: obiekt konferencyjny
Lokalizacja: Sale konferencyjne Konstancin-Jeziorna
Obiekt w liczbach
Największa sala
konferencyjna
konferencyjna
200
Największa sala
bankietowa
bankietowa
200
Maksymalna
liczba uczestników
liczba uczestników
200
Liczba
miejsc noclegowych
miejsc noclegowych
120
Całkowita powierzchnia
konferencyjna w m2
konferencyjna w m2
---
Dodatkowe udogodnienia
Obiekty w okolicy
Komentarze
Aktualnie brak komentarzy dla tego obiektu. Bądź pierwszy dodaj komentarz!
Dodaj komentarz