Szukasz sali konferencyjnej? Bezpłatnie pomożemy Ci znaleźć idealny obiekt na Twoje wydarzenie! Napisz na [email protected]
Obiekty konferencyjne w Głuchołazy
Obiekty konferencyjne w okolicy: Głuchołazy
Pozostałe sale konferencyjne:
FAQ
Jakie sprzęty multimedialne znajdują się w salach konferencyjnych w Głuchołazach?
Sale konferencyjne w Głuchołazach zostały dostosowane do organizacji eventów na bardzo wysokim poziomie. Świadczy o tym chociażby fakt, że wyposażone zostały one w profesjonalne sprzęty multimedialne. Do dyspozycji gości oddane są m.in. projektory, ekrany, flipcharty, tablice multimedialne, wskaźniki laserowe, a także nowoczesne systemy oświetleniowe i nagłośnieniowe wraz z mikrofonami. Ponadto, pomieszczenia są klimatyzowane i można w nich korzystać z bezprzewodowych sieci Internetu.
Gdzie zorganizować szkolenie na 70 osób w Głuchołazach?
Obiekty konferencyjne w Głuchołazach oferują zróżnicowane pod względem wielkości sale biznesowe. Możesz w nich zorganizować kameralne, średnie, jak i te znacznie większe spotkania - wszystko zależy od tego, czego potrzebujesz. Konferencję na 70 osób w Głuchołazach zorganizować można np. w Hotel Aspen***, który znajduje się przy ulicy Podlesie 52. Obiekt ten oferuje jedną salę konferencyjną, która w ustawieniu teatralnym jest w stanie pomieścić właśnie 70 gości.
Gdzie zorganizować konferencję w okolicy Głuchołazów?
Okolica Głuchołazów wręcz przepełniona jest świetnymi miejscami na organizację konferencji i szkoleń. Znajdziesz tam zarówno nowoczesne sale, jak i klimatyczne obiekty, takie jak np. zamki czy gościńce. Konferencję w pobliżu Głuchołazów zorganizujesz np. w Mosznie - dokładnie w Moszna Zamek, w Stroniach Śląskich - np. w Gościniec MorawSki, w miejscowości Lądek Zdrój - np. w Hotel Zamek na Skale czy w Krapkowicach - w 3-gwiazdkowym hotelu Zamkowy Młyn.
Jakie atrakcje oferują obiekty konferencyjne w Głuchołazach?
Obiekty konferencyjne w Głuchołazach oferują doskonałe warunki do pracy, ale także świetne przestrzenie na wypoczynek oraz integrację gości. Nie brakuje w nich atrakcji dodatkowych. I choć różnią się one w zależności od obiektu, to jednak najczęściej są to: możliwość organizacji grilla lub ogniska, profesjonalne zaplecze SPA & Wellness z gabinetami masażu, siłownia, stół bilardowy oraz wypożyczalnia rowerów i sprzętu do Nordic Walking.
Od czego zależy cena organizacji konferencji w Głuchołazach?
Cena organizacji konferencji i szkoleń zależy głównie od czasu trwania przedsięwzięcia oraz od liczby gości. Koszt będzie się różnił w zależności od standardu obiektu oraz usług, które bierzesz pod uwagę. Jeśli np. poza salą biznesową chcesz też wynająć miejsca noclegowe i zapewnić wyżywienie gościom, to oczywiście ostateczny koszt wzrośnie. Niemniej jednak, w Głuchołazach można zorganizować eventy na każdą kieszeń - na pewno więc znajdziesz tam coś dla siebie.