Hotel Marketing Conference 2021
Hotel Marketing Conference (HMC) organizowany przez firmę Profitroom to za każdym razem duże wydarzenie, które gromadzi w jednym miejscu setki, a nawet tysiące uczestników.
Tym razem HMC odbędzie się w Warszawie, w nowoczesnych wnętrzach Hotelu Arche Cukrownia Żnin, które robią niepowtarzalne wrażenie.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest "On the Wave", co oczywiście nawiązuje do długiego lockdownu związanego z pandemią koronawirusa. Hotelarze i eventowcy są teraz jak surferzy, którzy mimo przeciwności losu muszą utrzymać się na fali.
W tym roku Hotel Marketing Conference przymierze nową formułę - hybrydową. Będziecie mogli uczestniczyć w prelekcjach zarówno stacjonarnie w Warszawie, jak i we własnym domu czy firmie - online. Co ciekawe, zarówno uczestnicy offline, jak i online będą mogli podziwiać prezentacje w najwyższej, studyjnej jakości. Prezentacje będą nagrań wcześniej w formie 20-minutowych wystąpień.
Na uczestników online czeka masa udogodnień, które pozwolą poczuć się im jakby byli na miejscu, m.in. czaty, streaming, dedykowane pokoje czy wirtualne stoiska sponsorskie.
Imprezę poprowadzi Maciej Kautz, a wśród prelegentów znajdą się m.in.: Mateusz Kusznierewicz, Joanna Kulesza, Henryk Mruk, Magdalena Urbaniak, Paweł Cichocki, Joanna Preisner, Michał Kozak, Agnieszka Maszner-Paprocka, Władysław Grochowski, Agata Delmaczyńska.
SaleBiznesowe.pl objęły PATRONAT MEDIALNY nad tym wydarzeniem.