Rozwój grupy Orbis

Rozwój grupy Orbis

Orbis, sieć hoteli która posiada swe obiekty w wielu krajach planuje dalszy rozwój. Obecnie marka posiada 66 hoteli, ale niedługo powiększy tą liczbę do 90. Inwestycje mają powstać przede wszystkich w Polsce i krajach nadbałtyckich.

Obecnie pod szyldem Orbis funkcjonuje 66 obiektów konferencyjnych. Sieć planując jednak dalszy rozwój zamierza otworzyć kolejne 24 hotele. Nowe obiekty pojawią się przede wszystkim w krajach nadbałtyckich, w tym także w Polsce. Takie działania zdecydowanie wpłynęły by na umocnienie pozycji marki wśród liderów branży w Europie.

- Naszą intencją jest posiadanie 90 hoteli w sieci, co jest bardzo ambitnym wyzwaniem. Nazywamy to celem krytycznym, po osiągnięciu którego powinniśmy być bezkonkurencyjnym numerem jeden w tym regionie świata. Co miesiąc pozyskujemy średnio jeden hotel, czy to w formie podpisanej umowy, czy też zakończenia budowy i nowego otwarcia. To bardzo dobre tempo, które planujemy utrzymać i dzięki temu zapewnić Orbisowi pierwszoplanową rolę - mówi Laurent Picheral, prezes zarządu Orbis SA.

Nowe obiekty powstaną także w Polsce. Grupa planuje rozwijać przede wszystkim hotele o średnim standardzie, których w Polsce wciąż jest niewiele. Mowa tu o hotelach 3 i 4 gwiazdkowych, na który popyt stale rośnie. Klientów z pewnością przyciągną także zlokalizowane na terenie obiektów konferencyjnych zaplecze szkoleniowe oraz restauracje.

Na uwagę zasługują również nowoczesne rozwiązania związane z cyfryzacją oraz usprawnieniem usług. Sieć Orbis planuje bowiem zastosować innowacyjne rozwiązania takie jak rezerwacje za pomocą aplikacji mobilnych dzięki czemu korzystanie z usług będzie jeszcze łatwiejsze.

INFORMACJA PRASOWA